Керівник підприємства Олександр Трощенков, відкриваючи засідання, озвучив прогнозовані види вантажів та їх обсяги, які планується опрацьовувати найближчим часом.
За оптимістичним прогнозом ми можемо розраховувати на 45 тисяч тон глини, 25 тисяч тон металопродукції “Метінвесту”, 25-30 тисяч тон зернових та декілька суден вітрогенераторів. Однак, сукупно, за умови успішного опрацювання таких обсягів ми не виходимо навіть на беззбитковість. Тому нам необхідно напрацювати варіанти виходу з кризи, - зазначив Олександр Трощенков.
Члени комісії з реорганізації підприємства, проаналізувавши структуру державного порту Херсон — саме ця стивідорна компанія має спільні риси з ДП “БМТП” за номенклатурою вантажів та ін. загальними характеристиками, озвучили своє бачення напрямків реорганізації окремих відділів та оптимізації чисельності ввірених їм підрозділів. Наразі розпочато роботу з дослідження структуру порту Ольвія.
В рамках цієї роботи, на 9-те червня заплановано відрядження групи фахівців ДП “БМТП” до порту Ольвія для більш детального ознайомлення зі структурою даного підприємства, після чого керівники відділів та заступники директора мають внести свої пропозиції щодо реорганізації ДП “БМТП”.
Як показало засідання, члени робочої групи чітко усвідомлюють важливість запущеного процесу, саме тому триває ґрунтовний і всебічний аналіз інших державних портів та триває пошук варіантів запровадження в Бердянському порту найбільш ефективного підходу, який би дозволив вивести підприємство з кризи одночасно зберігши високу якість та продуктивність роботи.