Наприкінці літа і впродовж осені затримка суден, які прямували до Бердянського порту досягала одного тижня. При чому, практично стільки ж очікували проведення через канал ці ж судна і в зворотньому напрямку, коли повертались з Бердянського порту. Така практика суттєво вплинула на вантажообіг в порту.
Вантажовласники переорієнтували частину продукції в порти Чорного моря. В першу чергу це стосується металу — даний вантаж, в жовтні та листопаді Бердянським морським торговельним портом не опрацьовується. До 50% від запланованих показників перевантаження в Бердянському порту скоротила фірма Портінвест, яка через ДП “БМТП” відправляє глину.
Озвучені фактори суттєво вплинули на показники роботи ДП “БМТП”. Цю інформацію передали представникам моніторингової місії ОБСЄ.