Телефонні звернення, як і письмові, реєструються, ставляться на контроль і передаються до відповідних служб виконкому для оперативного вирішення.
Створення контакт-центру дозволить громадянам усно звертатися з заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Разом з тим слід звернути увагу, що відповідно до ст.5 Закону України “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Для зручного зворотнього зв’язку бажано надавати номер телефону заявника. Тому, звертаючись на гарячу лінію виконкому, громадянин має чітко сформулювати суть проблеми та надати необхідні для розгляду питання дані.
Усні звернення громадян розглядаються протягом 5 днів, якщо вони не потребують додаткового вивчення; 15 днів — ті, що потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду телефонних звернень громадян не може перевищувати 30 днів.
Телефони "гарячої" лінії: 15-55, 15-58