За інформацією заступника директора з економіки Олександра Клименкова в жовтні та листопаді місячні плани виконувались трохи більше, ніж наполовину запланованих обсягів. Однак, підприємство залишається фінансово прибутковим.
Основними видами вантажів, які зараз обробляє порт — це глина, металопродукція, в невеликих обсягах - зерно та гематит. За попередніми прогнозами в грудні ситуація буде аналогічною. Прибутковість підприємства дозволяє працювати повний робочий тиждень, тому в наступному місяці, скоріше за все, переходу на 4-х денний робочий тиждень не передбачається. Як працюватиме підприємство в період льодової компанії поки що не відомо, однак, за словами керівника порту Богдана Бабця за певних умов можна зберегти 5-ти денний робочий тиждень і в кризові зимові місяці.
В разі, якщо заплановане реалізувати не вдасться, для збереження існуючих обсягів заробітної платні, з 1-го січня в БМТП на 20% підвищуються посадові оклади.
Крім того, Богдан Бабець проаналізував, що вдалось виконати із запланованого раніше.
В планах на майбутнє — отримати ліцензію для проведення власними силами ремонту кранового господарства. Це дозволить навантажити роботою відділ механізації і скоротити мільйонні видатки підприємства на ці потреби. Голова профспілкового комітету Василь Гривко проаналізував причини падіння вантажообробки в поточному році, а також підкреслив, що в Бердянському порту залишається критичною ситуація із днопоглибленням. АМПУ має якомога швидше визначити підрядну організацію, яка виконає ці роботи. Однак, вже зараз зрозуміло, що трапиться це не раніше весни. І це в кращому випадку. Ще один фактор, який негативно впливає на роботу — це нестабільне постачання вантажів Укразалізницею. Василь Гривко наголосив, що всі ці проблеми будуть вчергове озвучені на нараді в профільному міністерстві, яка відбудеться 5 грудня.