Я завітав сьогодні в Бердянський морський торговельний порт, щоб дізнатись, які проблеми хвилють портовиків і на законодавчому рівні сприяти їх вирішенню, - повідомив Сергій Тарута представникам трудового колективу.
Проблеми державного портового оператору очевидні: поступове зменшення паспортних глибин, відсутність електрифікованої гілки залізничного сполучення, 75% відрахування прибутку до державного бюджету, що позначається на тарифній політиці і, як наслідок, падіння обсягів вантажопотоків, проблеми у взаємодії з філією АМПУ та інші птання.
Народний депутат запевнив портовиків, що обіцяє тільки те, що може виконати тому деякі питання, озвучені портовиками він спробує вирішити.
Я особисто знайомий з новим керівником “Укрзалізниці” Євгеном Кравцовим, тому ми спробуємо домогтись передбачення коштів для електрифікації залізниці до Бердянська. Це питання ми спробуємо обговорити і з Володимиром Гройсманом. Відрахування 75% прибутку абсолютно недопустимо, адже державні портові оператори мають працювати в конкурентному середовищі з приватними портовими операторами, - запевнив Сергій Тарута.
Портовики також акцентували увагу політика на недосконалості Закону України “Про морські порти” від 2013-го року, за яким портове господарство та інфраструктура були розподілено між АМПУ та державними портовими операторами.
Свого часу АМПУ створювалось з метою подальшої приватизації портових операторів державної власності. В принципі, це правильний підхід, який вже реалізовано в Європі. Однак в сьогоднішніх умовах до України неготові заходити потужні інвестори і платити ринкову ціну за порти. Тому, можливо, й необхідно переглянути доцільність розділення портового господарства між двома дублючими структурами, - висловив свою думку Сергій Тарута.
Крім того, Сергій Тарута, який прийшов в політику з великого бізнесу, пообіцяв портовикам сприяти у зростанні обсягів вантажопотоків через Бердянський морський торговельний порт. Політик переконаний, що відновлення торговельного сполучення з окупованими частинами Донецької та Луганської областей дозволять заповнити на повну потужність “БМТП”.