На початку зустрічі міністр з питань тимчасово окупованих територій та ВПО Вадим Черниш наголосив, що всю інформацію, озвучену під час зустрічі він передасть Прем'єр-міністру України.
На зустрічі також був присутній міський голова Бердянська Володимир Чепурний разом з секретарем міської ради Олексієм Холодом. Через негаразди в порту вже відчуваються проблеми із наповненням місцевого бюджету, тому мер міста декілька разів підкреслював, що порт і місто єдині.
Керівник ДП “БМТП” Олександр Трощенков охарактеризував наслідки блокади Керч-Єнікальського каналу, які вкрай негативно позначились на результатах роботи ДП “БМТП”. Однак, затримки суден на каналі не єдина причина економічних проблем Бердянського порту — відсутність локомотивної тяги та тарифи Укрзалізниці також відіграли роль у переорієнтуванні традиційних вантажів для нашого порту на користь портів Чорного моря.
Крім того, Олександр Трощенков підкреслив, що в 2019 році державний стивідор опрацює 63 комплекти вітрогенераторів, тривають перемовини щодо залучення й інших партій вітроенергетичного обладнання. Для більш якісного опрацювання негабаритного вантажу порт потребує оновлення кранового господарства — в цьому питанні бердянські портовики розраховують на підтримку європейських партнерів. Міністр Вадим Черниш пообіцяв сприяти в налагодженні діалогу не лише з представниками ЄС, а й у залученні інших потенційних інвесторів.
Начальник БФ АМПУ Олександр Барчан, в завершенні зустрічі нагадав, що Адміністрація морських портів України в поточному році планує провести днопоглиблення, що також має підвищити конкурентність порту Бердянськ.